poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Foksterier Szorstkowłosy ? Phi ! Chyba foksterier wszechstronny !

Tytuł posta sam mówi za siebie .. Jestem wszechstronnym foksterierem ! Szorstkowłosy ? To tylko opis mojej sierści .. :) A tak wgl. to sie troche tutaj pochwale .. Umiem bardzo wysoko skakać ! Żadna góra , żaden mur nie jest mi przeszkodą . Jakiś czas temu byłem nad rzeką i bez wahania płynąłem po patyczek .. A jak usłyszę "patyczek" to mi od razu odbija i szukam tego patyka , oni ze mnie osła robią , ale nie z foksterierem te numery !! Jak zobacze szybko poruszający się element od razu włączam napęd na 4 i heja ! No a po takim spacerku ... zjem coś ,ide na legowisko i chrapie tak że sie moja pańcia boi ! Moja pańcia jest kochana , a tak w ogóle to jaka pańcia ?! Przecież to jakby moja mama ! Kupiła mi ostatnio piękna obroże i dobrą smycz . Wcześniej miałem kolczatkę , teraz mam tą obroże , a chwalą że na tej obroży to lepiej chodzę jak na kolczatce .. Moja " mamusia " choruje na nóżkę , ale zachowuje przy niej odpowiednią ostrożność.. Wydała swoje kieszonkowe na moje leczenie , miałem pchełki , uczulenie i zapalenie siusiaka .. Ale wszystko idzie w dobrą strone

10 komentarzy:

  1. Jeej !:) Śliczny ! Tobi nie biega za obiektami, które się poruszają. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , twój piesek również jest śliczny .
      No cóż Tobi to chyba woli spać :)
      Bynajmniej masz spokój :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ależ Ty z tą swoją mamusią masz dobrze:D.
    Życzymy powodzenia w leczeniu i pańci i Ciebie.
    No wszechstronnym foksem to ty jesteś na pewno:p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy .
      Na pewno .. to szalone psisko , cuda nie widy wykonuje !
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mój dziadek ma 'identycznego' psiaka jak Savi :-) Znalazł go w lesie kiedy był malutki.. Na szczęście dziadek ma takie dobre serce, że musiał go wziąć do siebie ;)Savi ma cudowną pańcię- kupuje mu wszystko i wydaje swoją kasę na psiaka- też tak mam :-)Pozdrawiamy. U nas nowy post zapraszamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu przykra historia , no cóż bywają ludzie bez serca , ale twój dziadek dobrze zrobił że go przygarnął ! Tak , staram sie być w miare dobrą "pańcią " :) Na pewno "wpadne" na twojego bloga , pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Życzę powrotu do zdrowia :)
    Savi jest śliczniutki :)
    Widzę , że masz trochę zmian na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche trzeba tu pozmieniać :) Już mi sie znudziły ciemne kolory :) .. Dziękuje , pozdrawiam =]

      Usuń
  5. super blog dodaję do obserwatorów i licze na rewanżyk;)
    zapraszam do mnie
    http://majloblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , na pewno będę zerkać na twojego bloga :)

      Usuń