niedziela, 15 stycznia 2012

Yay ! Zimowy spacer .

SPACEREK :)
No cóż to za cudne słowo dla foksteriera ?
Moje ukochane ! 
Bla .. bla .. bla wsiadłem do puszki z kółkami .!
Wygląda tak o :
 Też w większości białe jak ja !
Uwielbiam podróżować samochodem , i ..
 Patrzeć co robią " moi " ludzie z przodu .
Nie ma to jak nażerać sie białym puszystym Almette ( śniegiem ).
 I polatać jak ptak ...


Szalony ze mnie pies .
Ale nie ma się co dziwić ..
W końcu jestem terrierkiem . :D
Zdjęcie powyżej pokazuje postawę foksteriera gdy poluje .
Zwróć uwage na jego ogon , i postawę ciała .
Ustawił się jak puma polująca na zebrę , 
a on polował na śnieg . :))

14 komentarzy:

  1. Super pościk :)Savi jest bardzo, bardzo, bardzo śliczny ;* W wolnym czasie będę czytać Twoje stare posty i komentować je :)Dodaję się do obs. i daję Twojego bloga u mnie po lewej stronie. Liczę na rewanż :D Super jest Twój blog, jestem zachwycona zdjęciami, jakie robisz, masz także super modela ;* Będę was odwiedzać za każdym pościkiem :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post i śliczne zdjęcia..
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny psiak.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia.. Savi szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fociee:*
    Pozdrawiamy cieplutkoo: **

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ;) ta pierwsza jest cudowna. Wygląda jakby Savi tańczył :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia najbardziej mnie zaszokowały ,bo takie hmm...no..profesjonalne ? Tak po mojemu ;d Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Foksteriery są szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piesiu :D
    Zapraszam do mnie - też prowadzę psiego bloga ^^
    mojretriever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha śmieszna notka,zazdroszczę że w Twojej dzielnicy jest śnieg...
    Pozdrawiam perro alemán

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny foksik! ^^
    Obserwuję. ;DD

    OdpowiedzUsuń