wtorek, 11 września 2012

Co robiliśmy na wakacjach.

Tak , na początek chciałam przeprosić za wstrzymanie bloga. Niestety trudno , znaleźć czas na rozrywke. 
Wiem , że po wakacjach już dawno, lecz chce opisać wam co i gdzie byliśmy i robiliśmy.   
Na początek streszczenie - filmik :
 

Tak , wczasy były udane , a wręcz bardzo, Dziwnówek  to mała miejscowość niedaleko Międzyzdrojów i Dziwnowa, jeśli zamierzacie jechać z psem nad morze to polecam właśnie tam , po plaży strzeżonej wszyscy śmiało chodzą z psami. Ja osobiście chodziłam rano i wieczorem , wtedy nie było aż takiego zaludnienia i nie było ,aż tak gorąca jak w południe. Pogoda dopisała! Zakwaterowaliśmy sie w Domku Gościnnym " RYSZARD " , właścicielka  bardzo miła , kocha psy, a ceny nie są aż tak przerażające, komforty w pokojach są, co musze przyznać - wszyscy sąsiedzi mówili ,że pies nie daje oznaki życia, innym słowem był grzeczny , ale dał sie na luksusy podczas naszej nieobecności i sypiał sobie na łożu małżeńskim , haha. 
Do plaży mieliśmy zaledwie 300 m, było gdzie z psem spacerować - nie daleko las , a co do tego w inne strony ok. 100 m. od Zalewu Kamieńskiego + blisko do centrum , restauracji. Po przyjeździe : " Mamo ja chce tam za rok ". To były jedne z najlepszych wakacji , Savi  sie słuchał. Miałam rówieśników ,a więc nie było nudno. 

1 komentarz:

  1. Fajnie ze są jeszcze w Poslce (chyba) takie plaże po których można spacerować z psami..
    Może teraz ty wejdziesz na mojego blooga?

    OdpowiedzUsuń